zondag 13 juni 2010

Ouwe koeien in de sloot

Gisteren was het heerlijk fietsweer. Helaas heb ik hier (zit nu in Breda) geen Alleweder tot mijn beschikking. Geen nood; ik heb hier wel een tweewieler. Was wel weer wennen, twee wielen en geen aluminium romp om je heen. Heb een stukje naar het zuiden gefietst. Van Breda naar Hoogstraaten via het riviertje "de Mark" en weer terug. Vijfendertig kilometer in totaal slechts. Maar wel heel leuke kilometers. Heel wat anders dan de doorgaande fietspaden waar ik normaal op fiets. 

Ook de tegenwind op de terugweg was weer even wennen, daar heb in de Velomobiel toch beduidend minder last van LOL. Onderweg nog een paar plaatjes van het landschap geschoten.





Heen en terug dus dezelfde route. Moet toch eens uitzoeken hoe ik hier een mooi 'rondje' maken kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten