donderdag 1 juli 2010

Kilometerstand Juni en zadelpijn

Het is weer tijd voor statistieken, want de maand Juni is weer ten einde :) 
In Juni heb ik 841km gefietst, vooral met de Alleweder. Voor het jaar 2010 staat de teller op 3160km.

In het grafiekje hierboven staan onderaan de fietskilometers per maand (M), en daarboven de cumulatieve waarden (Tot). Na een wat vertraagde start in Maart van dit jaar, ligt het aantal kilometers voor 2010 nu net iets boven dat van vorig jaar, maar nog ver onder dat van mijn topjaar, 2008. Hopelijk steven ik dit jaar af op een nieuw record, met de Strada die ik in de loop van October geleverd ga krijgen :)

Juli heb ik afgetrapt met een ritje op mijn oude twewieler, de Bulls CL-300 Comp. Was weer even wennen hoor!
Je blijkt toch je spieren anders te gebruiken (had na 5 minuten al spierpijn), en ook het zitcomfort van een tweewieler is duidelijk anders. Is natuurlijk al wel de vierde dag op rij dat ik fiets, dus dat zal ook wel meespelen...

2 opmerkingen:

  1. wat een rare fiets onderaan! heb je er wel een vlag op?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha, Ja, zeker een raar ding. Vreemdste is dat het niet waaide vanmorgen en ik toch de hele tijd het gevoel had wind tegen te hebben. Raar concept. Wie dat uitgevonden heeft...

    BeantwoordenVerwijderen