woensdag 1 september 2010

Kilometerstand Augustus

Het is weer zover; tijd om de kilometerstand op te nemen :) 

En het is geen recordmaand. In Augustus heb ik maar 388km bij elkaar weten te sprokkelen in de Almereweder. Voor het jaar 2010 komt het totaal op 4485km. Dat valt tegen, maar verklaarbaar is het wel. Die 3 weken vakantie hakken er behoorlijk in.
Ik zit in in het grote geheel nog steeds op schema voor een jaartotaal van ergens boven de 6000km (tussen 2008 en 2009 in). We gaan het wel zien!

6 opmerkingen:

  1. joooooo beekie in the house...:P
    nounou mag je wel even flink aan de bak kerel wil je rond die zesduizend uit komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :D

    Normaal moet dat lukken. Nog 18 weken * 220 km = 3960km. Dan zou ik boven de 7000km uit komen. Hangt er een beetje van af of ik in de wintermaanden gewoon 3x per week naar kantoor kan blijven rijden of niet...

    We gaan het zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, je bent anders en behoorlijk tijdje 'uit de lucht' (van het asfalt) geweest dus ik vind het nog best netjes hoor. Zelf maak ik met 5 enkele reizen à 32 km maar 160 km/week. Mijn vakantiemaand produceerde dan ook slechts 226 km! Je FAW/Strada/snelheidverschil verhaal zat vanmorgen overigens aardig klem tussen mijn oren. Na en te kort nachtje hield ik de FAW met wat meer moeite dan normaal rond de 34 en bedacht mij toen dat ik met diezelfde moeite waarschijnlijk rond de 40 zou gaan in een Strada. kijk: dat motiveert natuurlijk niet op zo'n moment...! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :D Blij dat ik je ook heb kunnen frustreren :D

    Nu weet je wat ik doormaak. Vanmorgen wéér ingehaald door Theo. Ik moet toch mijn rijtijden eens wat aanpassen zodat ik hem ontloop ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Erwin, ook gewoon de dagen rijden als het regent.

    Groet Jan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ik weet het :)
    Ben dat eigenlijk ook wel gewoon, ook op mijn tweewieler. Alleen als het erg koud/ glad werd stopte ik ermee. Na de winter van 2008/2009 dan, want toen ben ik 3x door ijzel gevallen en heb de 3e maal mijn hand gebroken :(

    BeantwoordenVerwijderen