woensdag 22 september 2010

Laatste rit Almere-Schiphol-Almere voor de Almereweder

Gisteren was de laatste rit Almere-Schiphol-Almere in de Almereweder. 
Een moment om even bij stil te staan ;-)

Ik las elders, dat je Alleweder opeens een stuk beter rijdt tijdens zijn laatste rit.

's Morgens was daar weinig van te merken. Dat lag aan mijn benen - had nogal last van stijve spieren - maar ook aan de achterband. Na aankomst op Schiphol bleek dat de achterband nog maar weinig lucht had. Na wederom oppompen bleef 'ie wel vol - heel eigenaardig. Denk dat het wat te maken heeft met de bandenwissel van verleden week. De hele tocht in de dichte mist gereden. Op zich een leuke ervaring. De wereld is echt klein, soms was het zicht maar een meter of 5. De lamp op mijn helm gaf een mooie lichtkegel in de lucht.

De weg terug verliep beter. Spieren waren soepeler, achterband een stuk voller en het was zonnig. Na gedane arbeid heb ik hem op zijn vaste plek in de tuin gestald. Wel vreemd als je bedenkt dat je er voorlopig niet meer in zal rijden.

Maar goed, de oorzaak is een positieve. Vanmiddag ga ik mijn Strada afhalen in Dronten :)

3 opmerkingen:

  1. succes met uw straaaaaaaaaaaaaaaaadaaaaaaaaaaaa:D:P je heb er iig goed weer bij! toen ik m'n eerste quest haalde was het ook zo superlekker weer... toen ik deze rode halde, deed het sneeuwen en hagelen wahahha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That is exciting ... picking up your new Strada! Congratulations.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb mijn trouwe Alleweder maandag uitgezwaaid. Na alle avonturen samen ( http://IJsland.dejong-sneek.nl ) toch een brok in mijn keel. Gek hè ...

    Het wordt hier waarschijnlijk een Quest; prachtig natuurlijk maar de Alleweder blijft toch iets als een eerste liefde...

    BeantwoordenVerwijderen