zaterdag 18 september 2010

Strada staat klaar

Sinds gisteren staat op de website van Velomobiel.nl de afleverdatum van mijn Strada vermeld. Hij is gereed! 
Ben zeer blij dat het de jongens van Velomobiel.nl gelukt is om mijn Strada een maand eerder te fabriceren, dus kan ik straks met de Tupperware velomobiel naar het Velomobiel Najaarstreffen 2010 in St. Maartensvlotbrug, in plaats van met de Almereweder. Ik maakte me wel wat zorgen om de beperkte bagageruimte in de FAW - vanwege mijn lengte staat de stoel vrij ver naar achter en is er weinig ruimte achter de stoel voor bagage.

Nu alleen nog even een stalling bouwen in de voortuin en de Strada ophalen in Dronten. Denk dat ik hem aanstaande Woensdag ga halen, dan heb ik nog anderhalve week om aan de Strada te wennen, het alarm in te bouwen en dergelijke.

9 opmerkingen:

  1. feli kerel!!! zal aan je denken als ik met rob naar varsseveld rij voor giessen, laat je de alleweder in dronten?

    gr marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank :) Ben er zelf ook heel blij mee. Succes met de tocht naar Giessen!

    De Almereweder blijft gewoon in m'n achtertuin staan hoor; moet nog even iets anders regelen voor de tocht Almere-Dronten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend hoor... ben benieuwd naar de eerste plaatjes, ervaringen (snelheidsverschil???:) en de stalling die je gaat creëren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De waarheid gebiedt te zeggen dat ik ook al op een Limit heb geboden ondertussen maar mijn angst voor een Alleweder id achtertuin is wel behoorlijk groot...
    Mvg Mick

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Marcel; Het wordt de Auto, de Trein en dan m'n zus (Die woont in Dronten)

    @Mick; Hé Mick, ga jij ook aan de Tupperware VM?! Is een mooi ding, die Limit (AKA C-Alleweder)! Succes met de aanschaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @YL; Je aat het wel vernemen. Morgen ophalen. Vanmiddag nog mijn stalling bouwen (heb gisteren precies één paal de grond in gekregen. Nog 3 te gaan...)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb er vandaag nog eens over nagedacht... maar ik blijf voorlopig een Alunaut...:) Succes en veel plezier morgen!! (en wacht nog even met dat eerste krasje hè...)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @YL: Je hebt groot gelijk hoor. Het is dat ik steeds tegen Theo zijn Strada moet racen, anders was ik ook blijven Alunauteren :D

    Nog 3 uur, dan kan ik op pad...

    BeantwoordenVerwijderen