maandag 24 mei 2010

Less is more

Less is more. Of in dit geval; minder materiaal biedt meer comfort. Ik heb mijn eigen Ventizit kussen nu een weekje, maar ondanks de drie lagen Truster anticondensmat zit de aluminium stoel toch nog niet helemaal lekker. Ik heb last van mijn stuit - daar staat te veel druk op. Zal ook wel iets te maken hebben met mijn lichaamsgewicht :)

Als test heb ik de onderste en middelste laag rond de plek waar mijn stuit steunt open gehaald. Er zit nu een dunne plek in de zitting, die hopelijk het gewenste effect heeft. De eerste foto toont de achterzijde van het kussen. Daar heb ik de naad over een centimeter of tien los gehaald. De middelste laag heb ik op dezelfde plek open geknipt. De tweede foto laat het kussen zien zoals 'ie nu op de zitting zit. Het aluminium s nu duidelijk te zien door het kussen heen. Een eerste testrit gaf niet veel uitsluitsel; zoals altijd zal het zich tijdens de eerstkomende 'echte' rit moeten bewijzen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten